PELLS Razzer 1 Petrol Blue

Kód: 3P23014211 3P23014311 Zvolte variantu
ZDARMAZDARMA ZDARMAZDARMA ZDARMAZDARMA 30 990 Kč –29 %
PELLS Razzer 1 Petrol Blue (Varianta S)
30 990 Kč –29 % 21 990 Kč
Na skladě Skladem Zvolte variantu
Varianta
Zvolená varianta není k dispozici. Reset vybraných parametrů.
Můžeme doručit do:
27.10.2025 27.10.2025 Zvolte variantu
Hardtail z dnes již legendární modelové řady Razzer nabízí univerzální využití. Nezalekne se XC tras, singletrailu ani cesty do práce. Hliníkový rám disponuje stejnou geometrií jako vyšší řada Razzer EVO a má skvělý poměr mezi lehkostí a tuhostí.

Detailní informace

Detailní popis produktu

Konečně kolo, které vás nezradí (a nevyprázdní účet)

Hele, řeknu vám to na rovinu...

Většina lidí si myslí, že kvalitní horské kolo musí stát jako menší ojetý autobus. A pak jsou tu druzí – ti, co si koupí nějaké levné "kolo" z hypermarketu, a po třech výletech zjistí, že by bylo lepší investovat do dobrých bot.

Ale co když existuje třetí cesta?

Co když vám řeknu, že můžete mít pořádné horské kolo s komponenty, kterým můžete věřit... aniž byste museli prodat ledvinu nebo vzít hypotéku?

Přesně o tom je PELLS Razzer 1.

Tohle není "kompromis". Tohle je chytré rozhodnutí.

Podívejte, strávil jsem dost času v sedle různých kol. Od těch za pár tisíc až po mašiny, co stojí jako malé auto. A víte, co jsem zjistil?

90% lidí nepotřebuje full-carbon závodní stroj za 80 tisíc.

Co skutečně potřebujete, je kolo, které:

  • Vydrží (a tím myslím opravdu vydrží, ne že se po měsíci začne rozpadat)
  • Jezdí dobře (protože co je vám platné levné kolo, když se na něm trápíte?)
  • Neruinuje vás finančně (protože máte pravděpodobně i jiné koníčky a závazky)

A přesně to dostanete s Razzer 1.

Proč právě tohle kolo změní váš vztah k jízdě na kole?

1. RÁM, KTERÝ VÁS NEZKLAME (ANI PO LETECH)

Začněme od základu – rámu. Protože bez solidního rámu můžete mít sebevíc fancy komponentů, stejně jedete na hromadě šrotu.

Pells Alloy hliníkový rám není žádná levná slitina, co se po roce začne praskat. Tohle je pořádně navržený rám, který:

  • Vydrží, když mu budete pěkně nakládat – Skočíte z obrubníku? Žádný problém. Pojedete po kořenech? Rám to spolkne. Zapomenete kolo opřít a spadne vám? Stane se (všem) a rám to přežije.

  • Je překvapivě lehký – Hliník není karbon, jasně. Ale víte co? Je dost lehký na to, abyste kolo normálně vytáhli do patra, a zároveň dost pevný, aby vás neopustil v nejméně vhodnou chvíli.

  • Má geometrii pro pohodlí I výkon – Nejste závodník? Nevadí. Chcete jezdit rychle? Taky v pohodě. Geometrie Razzer 1 je navržená tak, abyste seděli pohodlně při delších výletech, ale zároveň mohli šlápnout do pedálů, když chcete.

2. VIDLICE, KTERÁ SKUTEČNĚ PRUŽÍ (NE JEN PRO PARÁDU)

Tady je místo, kde většina "levných" kol totálně selhává. Dají na ně nějakou pružinovou vidlici, co vypadá jako odpružení, ale ve skutečnosti nedělá vůbec nic užitečného.

SR Suntour XCR32 Air 15Q se zdvihem 100 mm je úplně jiná liga.

Zaprvé – je to VZDUCHOVÁ vidlice. To znamená:

  • Můžete si ji nastavit přesně podle své váhy – Vážíte 65 kg nebo 95 kg? Nevadí. Prostě přidáte nebo uberete trochu vzduchu a vidlice pracuje přesně tak, jak má.

  • Je lehčí než pružinové vidlice – Každý gram počítá, když táhnete kolo do kopce.

  • Reaguje citlivěji – Malé nerovnosti, kamínky, kořeny... vzduchová vidlice je všechny pohltí, zatímco vy si užíváte plynulou jízdu.

Zadruhé – 100 mm zdvihu je PŘESNĚ to, co potřebujete. Proč?

  • Není to moc (jako u enduro kol, která jsou pak těžká a pomalá v rovinatém terénu)
  • Není to málo (jako u těch "pseudo-odpružených" kol z hypermarketů)
  • Je to tak akorát pro lesní cesty, polňačky, kořeny, kameny... prostě pro reálné podmínky, ve kterých budete jezdit

A ta pevná osa? To je třešnička na dortu. Vidlice je díky ní mnohem tužší a přesnější při řízení. Žádné "gumové" pocity při zatáčení.

3. PŘEVODY, KTERÝM MŮŽETE VĚŘIT (SHIMANO DEORE 1x12)

Hele, řeknu vám něco, co vám prodavači v obchodech často neřeknou...

Převody jsou srdce každého kola.

Můžete mít sebelepší rám a vidlici, ale když vám řazení sekne uprostřed kopce, nebo když vám řetěz spadne ve chvíli, kdy potřebujete šlápnout... no, užijete si "zábavu".

Proto je Shimano Deore 1x12 taková velká věc.

Shimano Deore je legenda. Proč?

  • Spolehlivost, která je pověstná – Shimano vyrábí komponenty už desítky let. Deore je jejich "pracovní kůň" – není to top série, ale je to série, která prostě FUNGUJE. Pořád. Za každého počasí. Rok co rok.

  • 12 rychlostí = máte převod na VŠECHNO – Strmý kopec? Máte lehký převod. Sjezd nebo rovina? Máte těžký převod na rychlost. 12 rychlostí znamená, že najdete ideální kadenci v každé situaci.

  • 1x systém = jednoduchost a spolehlivost – Žádné přední přehazovačky, žádné komplikace. Jeden převodník vpředu, kazeta vzadu. Méně věcí, co se můžou pokazit. Méně údržby. Více jízdy.

  • Plynulé řazení – Víte, jaký je rozdíl mezi Shimano a no-name značkami? Když řadíte Shimano, prostě to CVAKNE a jste v jiném převodu. Žádné škrábání, žádné váhání, žádné "snad to zařadí".

A víte, co je nejlepší? Deore je série, která se používá i na mnohem dražších kolech. Dostáváte kvalitu, za kterou byste jinde zaplatili mnohem víc.

4. BRZDY, KTERÉ VÁS ZASTAVÍ (KDYŽ TO POTŘEBUJETE)

Teď chvilku vážně...

Brzdy jsou nejdůležitější bezpečnostní prvek na vašem kole.

Můžu vám odpustit průměrný rám. Můžu vám odpustit těžší vidlici. Ale brzdy? Na těch nesmíte šetřit.

Shimano BR-MT200 hydraulické kotoučové brzdy jsou přesně to, co potřebujete:

  • Hydraulické = skutečná brzdná síla – Zapomeňte na lanková brzdy, kde musíte zmáčknout páku jako blázen. Hydraulika znamená, že lehkým stiskem máte obrovskou brzdnou sílu. Přesně když ji potřebujete.

  • Kotoučové = fungují ZA KAŽDÉHO POČASÍ – Prší? Bahno? Mokro? Kotoučové brzdy fungují stejně dobře jako na suchu. To je obrovský rozdíl oproti klasickým brzdám na ráfky.

  • Shimano kvalita = bez překvapení – Když sjedete z kopce a potřebujete zabrzdit, brzdy prostě zabrzdí. Pokaždé. Spolehlivě. Bez výmluv.

  • Snadná údržba – Shimano komponenty jsou všude. Každý servis je zná. Náhradní díly? Žádný problém.

Představte si tu situaci: Jedete lesem, před vámi náhle vyběhne pes (nebo dítě, nebo cyklista, nebo...). Máte zlomek vteřiny na reakci. V tu chvíli oceníte brzdy, které fungují OKAMŽITĚ a SPOLEHLIVĚ.

S Razzer 1 máte přesně takové brzdy.

5. PLÁŠTĚ, KTERÉ DRŽÍ (CONTINENTAL RACE KING 29/2,2)

Continental. Už jen to jméno něco znamená, že?

Pokud jste někdy seděli v autě, pravděpodobně jste jeli na Continental pneumatikách. A víte proč? Protože Continental dělá pneumatiky, které prostě FUNGUJÍ.

A stejnou kvalitu přináší i do světa cyklistiky.

Continental Race King 29/2,2 jsou pláště, které:

  • Drží, když to potřebujete – Zatáčka? Kořeny? Mokré kameny? Race King mají vzorek, který se zakousne do povrchu a drží vás tam, kde máte jet.

  • Jedou rychle – Nejsou to "traktorové" pláště, co vás brzdí. Race King jsou navržené tak, aby se dobře kutálely na tvrdém povrchu, ale zároveň měly dost gripů v terénu.

  • 29" průměr = překonáváte překážky snáz – Větší kola znamenají, že přejedete přes kořen nebo kámen mnohem snáz než s menšími koly. Prostě to přejedete, místo abyste to cítili v každé kosti.

  • 2,2" šířka = ideální kompromis – Dost široké pro stabilitu a grip v terénu, ale ne tak široké, aby vás zbytečně brzdily na asfaltu.

Tady je realita: Pláště jsou jediná část kola, která se dotýká země. Všechna ta síla, všechno to odpružení, všechny ty brzdy... všechno končí u kontaktu pláště se zemí.

S Continental máte jistotu, že ten kontakt je kvalitní.

Pro koho je Razzer 1 IDEÁLNÍ?

✅ Jste-li začátečník, který chce pořádné kolo

Nechcete levnou hromadu šrotu, ale zároveň si nejste jistí, jestli vám cyklistika "chytne" natolik, abyste investovali 50+ tisíc. Razzer 1 je váš dokonalý startovní bod.

Dostanete kvalitní komponenty, spolehlivé značky, a když zjistíte, že vás to baví, můžete na Razzer 1 jezdit roky. A pokud se rozhodnete upgradovat? Razzer 1 má skvělou zůstatkovou hodnotu.

✅ Jste-li zkušený cyklista, který chce druhé kolo

Už máte drahé závodní kolo, ale nechcete ho ničit na cestách do práce nebo ho nechat před obchodem? Razzer 1 je perfektní "pracovní kůň".

Dost dobré na to, abyste si jízdu užili. Dost levné na to, abyste se nebáli ho používat každý den.

✅ Jste-li rodič, který chce jezdit s dětmi

Děti mají svá kola a vy potřebujete něco, na čem je budete doprovázet na výlety? Razzer 1 je jako stvořený pro rodinné výlety.

Pohodlné, spolehlivé, zvládne lesní cesty i asfalt. A když děti jednou přerostou svá kola, můžete jim koupit další Razzer – už budete vědět, že je to dobrá volba.

✅ Jste-li dojíždějící, který chce být fit

Sedět v autě v zácpě? Ne, díky. S Razzer 1 změníte dojíždění v trénink.

Odpružená vidlice pohltí díry a obrubníky ve městě. Kotoučové brzdy vás bezpečně zastaví v hustém provozu. A 12 rychlostí znamená, že můžete šlapat pohodlně, i když máte před sebou kopec.

✅ Jste-li kondičák, který chce být venku

Posilovna je fajn, ale čerstvý vzduch je lepší. Razzer 1 vám dá kardio trénink, který vás skutečně baví.

29" kola a efektivní převody znamenají, že můžete jet rychle a daleko. A když chcete zabrat, můžete. Když chcete jen jet a relaxovat, taky můžete.

Co NEDOSTANETE (a proč je to vlastně DOBŘE)

Budu s vámi upřímný. Razzer 1 není:

Full-carbon závodní stroj – A víte co? Nepotřebujete ho. Carbon je skvělý, pokud závodíte o vteřiny. Pro běžnou jízdu? Hliník je praktičtější, levnější na opravu a stejně dostatečně lehký.

Plně odpružené enduro kolo – Máte zadní tlumič? Ne. Potřebujete ho? Taky ne. Pokud nejezdíte bike parky s velkými skoky, zadní tlumič je jen zbytečná váha a komplikace.

Elektronické řazení – Shimano Deore mechanické řazení je tak spolehlivé a přesné, že elektroniku prostě nepotřebujete. A ušetříte tisíce.

Tady je pointa: Razzer 1 nemá věci, které nepotřebujete. Má všechno, co SKUTEČNĚ potřebujete. A to je přesně to, co z něj dělá tak chytrou volbu.

Vaše nejčastější otázky (a upřímné odpovědi)

"Není to moc levné? Nebude to špatná kvalita?"

Skvělá otázka. Ne, není to "moc levné" – je to správně oceněné. Jak? Pells nedává miliony do reklam se slavnými sportovci. Nedává miliony do fancy obchodů v centru Prahy. Místo toho dávají peníze do komponentů a spravedlivé ceny.

Dostáváte Shimano Deore, SR Suntour, Continental... to jsou značky, které používají i kola za 40+ tisíc. Rozdíl? Ty drahé kola mají karbon místo hliníku a platíte za značku. U Razzer 1 platíte za funkčnost.

"Zvládnu to jako začátečník?"

Absolutně! Razzer 1 je vlastně IDEÁLNÍ pro začátečníky. Proč?

  • Není to tak drahé, abyste se báli ho používat
  • Má kvalitní komponenty, takže se naučíte jezdit na pořádném kole
  • Geometrie je odpouštějící a pohodlná
  • A když se stanete pokročilým? Razzer 1 s vámi poroste.

"Musím být fit, abych na tom jezdil?"

Vůbec ne. 12 rychlostí znamená, že najdete lehký převod pro každý kopec. Můžete jet pomalu a pohodlně, nebo rychle a intenzivně. To je na vás. Kolo se přizpůsobí.

"Co údržba? Jsem v tom nula."

Dobré zprávy: Shimano komponenty jsou tak běžné, že je opraví každý servis. A protože jsou kvalitní, nebudete u servisu každý týden. Základní údržba (čištění, mazání řetězu) je jednoduchá a zvládne ji každý po pár minutách na YouTube.

"Hodí se to pro mou výšku?"

Razzer 1 přichází v různých velikostech rámu. Základní pravidlo:

  • Do 170 cm: S
  • 170-180 cm: M
  • 180-190 cm: L
  • Nad 190 cm: XL

(Ale vždycky je nejlepší si kolo zkusit nebo se poradit s prodejcem.)

"Můžu na tom jezdit i v zimě?"

Jasně! Kotoučové brzdy fungují i v mokru a sněhu. Continental pláště mají dobrý grip i za horších podmínek. Jen dejte pozor na sůl na silnicích – po zimní jízdě kolo opláchněte.

"Co záruka?"

Pells nabízí standardní záruku na rám i komponenty. Shimano a Continental mají celosvětovou podporu. Jste v bezpečí.

Představte si...

Je sobotní ráno. Slunce svítí, ptáci zpívají, a vy máte volno.

Místo abyste seděli doma a scrollovali mobil, vyrazíte na kolo.

Razzer 1 čeká u dveří. Vytáhnete ho ven (je překvapivě lehký), nasedáte, a vyrazíte.

První kilometry jsou po asfaltu. Šlapete do pedálů, řazení pracuje plynule, každý převod sedí přesně. Cítíte, jak vám začíná bít srdce rychleji. Dobře.

Pak odbočíte na lesní cestu. Najednou pod vámi kořeny, kamínky, nerovnosti. Ale Razzer 1 to všechno hladce polykne. Vzduchová vidlice pracuje, Continental pláště drží, a vy prostě... jedete.

Kopec. Zařadíte lehčí převod. Pak ještě lehčí. Šlapete, ale není to mučení. Kolo vás nese. A když dosáhnete vrcholu?

Sjezd. Tady oceníte ty hydraulické brzdy. Máte úplnou kontrolu. Můžete jet rychle, protože víte, že když budete potřebovat zabrzdit, kolo vás poslechne.

A pak to přijde – ten pocit. Vítr ve vlasech, adrenalín v žilách, úsměv na tváři. Tohle není jen jízda na kole. Tohle je svoboda.

Vrátíte se domů unavení, ale spokojení. Spálili jste kalorie, načerpali endorfiny, byli jste venku v přírodě.

A nejlepší na tom? Můžete to zopakovat zítra. A pozítří. A kdykoliv budete chtít.

Protože teď máte Razzer 1.

Poslední věc, než se rozhodnete...

Podívejte, můžu vám tady psát celý den o tom, jak skvělé kolo Razzer 1 je.

Můžu vám citovat specifikace. Můžu vám vyprávět příběhy spokojených zákazníků. Můžu vám vysvětlovat technické detaily.

Ale ve finále to všechno spadá k jedné jednoduché otázce:

"Chcete jezdit na kole, nebo nechcete?"

Protože pokud chcete – pokud chcete být venku, být fit, cítit se živí, mít to dobrodružství – pak potřebujete kolo, kterému můžete věřit.

Kolo, které vás nezradí. Kolo, které vás nebude stát majlant. Kolo, které prostě FUNGUJE.

To je Razzer 1.

Není to nejdražší kolo na trhu. Ale je to možná to nejchytřejší kolo, které si můžete koupit.

Dostanete prověřené komponenty od značek, kterým můžete věřit. Shimano. SR Suntour. Continental. To nejsou žádné no-name firmy. To jsou legendy v oboru.

Dostanete kolo, které zvládne všechno – od cest do práce přes víkendové výlety až po kondičky v lese.

A dostanete ho za cenu, která nedává smysl... dokud si neuvědomíte, že Pells dává peníze do správných věcí. Do kvality. Ne do marketingu.

Tohle je moment rozhodnutí

Máte dvě možnosti:

Možnost 1: Zavřete tuhle stránku. Řeknete si "možná někdy jindy". A za měsíc, dva, rok budete pořád ve stejné situaci. Bez kola. Bez těch výletů. Bez té svobody.

Možnost 2: Kliknete na "Koupit". Za pár dní vám dorazí Razzer 1. Vytáhnete ho z krabice. Nasednete. A změní se vám život. Možná ne dramaticky. Ale postupně. Budete víc venku. Budete fit. Budete šťastnější.

Jakou možnost si vyberete?


PELLS Razzer 1 – Kolo, které vás nevezme jen tam, kam chcete. Ale taky zpátky. Spolehlivě. Pohodlně. A s úsměvem na tváři.

Technické specifikace (pro ty, kdo to chtějí vědět přesně):

Rám: Pells Alloy – lehký hliníkový rám
Vidlice: SR Suntour XCR32 Air 15Q, zdvih 100 mm, pevná osa
Pohon: Shimano Deore 1x12 rychlostí
Brzdy: Shimano BR-MT200 hydraulické kotoučové
Pláště: Continental Race King 29/2,2"
Kola: 29" (622 mm)

Vhodné pro: Kondičku, výlety, dojíždění, lehký terén, lesní cesty, polňačky
Váha: Přibližně 13,5 kg (závisí na velikosti rámu)
Dostupné velikosti: S, M, L, XL


Razzer 1 není jen kolo. Je to vstupenka do světa, kde jste aktivní. Kde jste venku. Kde jste živí. Otázka není, jestli si ho můžete dovolit koupit. Otázka je, jestli si můžete dovolit ho NEKOUPIT.

Vyrážíte?

Doplňkové parametry

Kategorie: Kola
EAN: Zvolte variantu
Patka rámu: PELLS typ 44 (3PDH44)
Vyrobeno: Česká republika
Hmotnost kg: 13.5
Velikost kol: 29
Gripy: PELLS Lock-on
Řídítka: PELLS Alloy Ø: 31.8mm W: 720mm R: 15 mm
Představec: PELLS Alloy 7° Ø: 31.8mm L: 60 mm
Sedlo: Selle Royal Vivo
Sedlovka: PELLS Alloy Ø 31,6 mm L: 350 mm
Plášť zadní: Continental Race King 29/2,2 Wire
Plášť přední: Continental Race King 29/2,2 Wire
Ráfky: Rodi Tryp 25
Náboje: SHIMANO MT-400
Brzdy: Shimano BL-MT200 180/160 mm
Středové složení: Shimano
Kliky: Shimano FC-MT510-1 34T 170 mm
Řetěz: Shimano Deore CN-M6100
Kazeta: Sunrace CSMZ601 WA1 11-51T
Počet rychlostí: 1x12
Řazení: Shimano Deore SL-M6100-R 12s
Přehazovačka: Shimano Deore RD-M6100 12s
Hlavové složení: Ritchey Comp
Zdvih přední: 100
Vidlice: SR Suntour XCR32 Air 15Q 100mm, lockout z korunky
Materiál: hliník
Rám: PELLS Razzer Alloy
Rok: 2024

Diskuze

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Povinná pole

Nevyplňujte toto pole:

Bezpečnostní kontrola