Vrácení/výměna zboží

Jak vrátit/vyměnit nevyhovující zboží

V dnešní době globalizace a nepřeberného množství výrobců se ani výrobci oblečení nedokážou shodnout a sjednotit tabulky velikostí pro oblečení. 

A proto se běžně stává i u cyklistického oblečení, že dres velikosti L od jednoho výrobce vám sedí lépe než dres velikosti L od jiného výrobce. 

A také například letní dres L je jinak velký, než zimní dres velikosti L, protože u zimního se počítá s tím, že pod ním budete mít ještě další vrstvy. 

I když máme u většiny produktů tabulky velikostí, může se i vám stát, že vám náš dres nesedne a budete ho chtít vyměnit nebo vrátit. A abyste měli čas si to rozmyslet, poskytujeme našim zákazníkům 30 denní lhůtu na vrácení/výměnu zboží. 

Pokud chete zboží vrátit nebo vyměnit, vždy zašlete vyplněný formulář pro odstoupení od kupní smlouvy. My vám vrátíme peníze na účet a vy si objednáte zboží znovu ve správné velikosti. Znovu vám tak poběží 30 denní lhůta na vrácení.

Při vracení v 30 denní lhůtě platí tato pravidla:

  • pokud chcete vrátit celou částku zboží vracejte v původním obalu bez známek opotřebení
  • pokud zboží jeví známky opotřebení prodávající může cenu ponížit o adekvátní částku
  • pokud odstupujete od kupní smlouvy, vracejte zboží i s dárky - jsou součástí smlouvy
  • pokud vracíte pouze část objednávky, nemáte nárok na vrácení poštovného
  • zboží nám můžete zaslat zpět na naše náklady prostřednictvím Zásilkovny
    • stačí nahlásit kód 96616665 zpětné zásilky při podání na kterémkoliv z podacích míst Zásilkovny
    • obsluha podacího místa sama vytiskne štítek, nalepí ho na zásilku a předá vám potvrzení o převzetí zásilky

Obecné rady od nás ale jsou:

  • snažte se vybírat podle tabulky velikostí a pokud si nejste jistí, zvolte tu větší
  • při výběru zimního dresu počítejte s vrstvami pod něj
  • pokud si myslíte, že máte silné prsty, rukavice XL vám budou malé

Délka záruční lhůty pro všechny výrobky je 24 měsíců. Toto je však obecná administrativní lhůta, která nemá přímou souvislost s obvyklou životností různých výrobků a jejich komponent.  Tato lhůta napříklat nelze uplatnit na rozbitý zip. 

Reklamační řízení lze vždy zahájit po předložení reklamovaného zboží, který zašlete spolu s popisem reklmace, číslem objednávky a nebo kopií dokladu na naši adresu FWE FLARE s.r.o., Fischerova 770/12, 669 02 Znojmo. Zboží musí být také řádně vyčištěno. Vždy nezapoměňte přiložit kopii faktury a případně číslo účtu, kam budete chtít vrátit peníze.
Vyřízení reklamace nám včetně odstranění závad trvá mxaimálně 30 dní od uplatnění reklamace.
Pokud budete mít jakékoliv nejasnosti, neváhejte mě kontaktovat na info@kolor.cz

 

Přihlášení

K poskytování kvalitnějších služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti používáme soubory cookie. Používáním souhlasíte s použitím souborů cookie. Více info ZDE