CTM ZYNK PRO - černá/matná černá XL
Kód: 225.343Související produkty
Detailní popis produktu
Tohle Není Jen Další Elektrokolo. Tohle Je Vaše Vstupenka Do Světa, Kde Končí Výmluvy A Začíná Skutečná Jízda.
Kolikrát už jste stáli na úpatí nějakého brutálního kopce a říkali si: "To je moc strmé, to nedám"?
Kolikrát jste viděli ten úžasný singletail vinoucí se horským hřebenem a pomysleli si: "Kdybych tak měl kondici..."?
Kolikrát vás kamarádi nechali za sebou, protože prostě nemáte jejich fyzičku?
A kolikrát jste si přáli, abyste mohli jezdit dál, výš, rychleji... bez toho, abyste druhý den nemohli vstát z postele?
Tahle Éra Právě Skončila.
Představte si tohle: Je sobotní ráno. Zatímco většina lidí sedí doma na gauči a scrolluje sociální sítě, vy už jste 40 kilometrů od civilizace. Stojíte na vrcholu kopce, který by normálně vzal dech i olympionikovi.
Ale vy? Vy se ani nepotíte.
Pod vámi se rozprostírá pohled, za který by jiní zaplatili tisíce. Kolem vás jen příroda, ticho a ten neuvěřitelný pocit svobody.
To není sci-fi. To je realita s CTM ZYNK.
Proč Právě CTM ZYNK? Protože Tohle Kolo Bylo Stavěné S Jedinou Myšlenkou: Dát Vám Nadlidské Schopnosti.
Víte, na trhu je dnes elektrokol jako máku. Každý výrobce vám slíbí hory doly. Ale realita? Většina z nich je buď přetížená, podvýkonná, nebo prostě... nudná.
My jsme strávili měsíce testování, ladění a vylepšování, abychom našli tu dokonalou kombinaci. Ne proto, že bychom si chtěli užívat inženýrské masturbace. Ale proto, že jsme věděli: když už něco děláme, děláme to pořádně.
A Výsledek?
Elektrokolo, které předefinovalo, co je vůbec možné.
Srdce Bestie: PANASONIC GX Ultimate Motor – Když Fyzika Začne Pracovat PRO VÁS
Tady není prostor na polovičatosti. Proto jsme zvolili motor, který je mezi elektrokoly jako Ferrari mezi auty.
PANASONIC GX Ultimate s točivým momentem 95 Nm.
Co to pro vás znamená v reálném životě?
Představte Si Tohle:
Stojíte před kopcem se sklonem 25%. Normálně? Sesednete a budete tlačit. S levným elektrokolem? Budete se trápit a motor bude sténat jako astmatik v půlmaratonu.
S CTM ZYNK?
Zařadíte režim HIGH, šlápnete do pedálů a ten kopec prostě... zmizí. Jako by tam nikdy nebyl.
95 Nm točivého momentu není jen číslo v technických parametrech. To je surová, neomezená síla, která vás vytáhne KAMKOLIV.
Ale Pozor – Nejde Jen O Sílu. Jde O Inteligenci.
Motor nabízí 4 úrovně asistence:
ECO – Když chcete trochu zacvičit, ale přitom si užít jízdu. Perfektní na delší výlety, kde potřebujete šetřit baterkou.
STANDARD – Zlatá střední cesta. Výkon tam, kde ho potřebujete, ale stále máte pocit, že jedete na kole, ne na motorce.
AUTO – Tohle je génius. Motor sám vyhodnocuje terén a přizpůsobuje výkon. Kopec? Přidá. Rovina? Ušetří energii. Vy jen šlapete a užíváte si.
HIGH – Režim "Beast Mode". Když je před vámi stěna a vy chcete říct: "Drž mi pivo."
A pak je tu ještě asistent chůze.
Baterie, Která Vás Nezradí (A Možná Vydrží Déle Než Vaše Manželství)
Tady je pravda, kterou vám většina výrobců neřekne:
Elektrokolo s malou baterií je jako sporťák s nádrží na půl litru. Vypadá skvěle, ale nikam nedojedete.
Proto jsme do CTM ZYNK nacpali BMZ baterii s kapacitou 820Wh.
Co To Znamená V Češtině?
Dojezd až 170 kilometrů.
Přečtěte si to znovu. 170 kilometrů.
To je:
- Z Prahy do Brna... a ještě vám zbude na výlet po okolí
- Celý víkendový trip bez jediného nabití
- Možnost jet TAM, kam jste vždycky chtěli, ale báli se, že vám "dojde šťáva"
Ale Počkat... Co Nabíjení?
Protože víme, že nechcete čekat celou noc, než zase vyrazíte, přidali jsme 7A rychlonabíječku.
Plné nabití za 3 hodiny.
To znamená: Dorazíte domů po epické jízdě, dáte kolo na nabíječku, dáte si sprchu, oběd, možná i šlofíka... a kolo je zase ready vyrazit.
Žádné čekání přes noc. Žádné plánování "kdy to nabiju". Prostě svoboda.
Odpružení, Které "Žere" Terén Jak Hladový Vlk
Teď se dostáváme k věci, kde většina elektrokol totálně selhává.
Vidíte, můžete mít sebesilnější motor a největší baterii na světě... ale když narazíte na první kořeny, kameny nebo skok, a kolo se začne chovat jako nákupní vozík, celá zábava jde do háje.
Proto jsme CTM ZYNK postavili jako CELO ODPRUŽENÉ.
Rock Shox DOMAIN GOLD – Vidlice, Která Neodpouští
Zdvih 160 mm.
Pro neznalé: To je HODNĚ. To je rozdíl mezi "au, to bolelo" a "haha, to bylo hustý!".
Kořeny? Sežrané. Kameny? Sežrané.
Doplňkové parametry
| Kategorie: | Kola |
|---|---|
| EAN: | 8585036049435 |
| Model: | ZYNK PRO |
| Typ rámu: | ALU 6061, rear travel 155 mm, M, L, XL |
| Velikost rámu: | XL |
| Velikost kol: | 29 |
| Vidlice: | Rock Shox DOMAIN GOLD Isolator RC3, 160mm, boost™ 15x110axle |
| Shock Absorber: | Rock Shox Super Deluxe Base R, 210x55 |
| Shifter: | Sram Eagle 70T single click/12sp |
| Derailleur: | Sram Eagle 70 |
| Cassete: | Sram XS 1270, 11-52 |
| Crankset: | Sram 38T, 170mm |
| Brzdy: | TRP HDM807 SLATE Evo 4 piston/rotor 203mm |
| Ráfky: | WTB ST Tough, 30mm, TCS 2.0, 29", 32H |
| Pneumatiky: | MAXXIS Assegai / Minion DHR II, 29x2,50" WT, EXO, TR |
| Hubs: | Shimano TC500, CL, F15/R12 thru type axle |
| Pedály: | VPE 527 |
| Řetěz: | Sram GX T-type |
| Stem: | CTM TDS/35 mm |
| Handlebars: | CTM N06, 780/1" rise/35mm |
| Headset: | FSA Orbit 1,5 |
| Saddle: | CTM Cloud M |
| Seatpost: | EXA Form KSP900 (M-125mm/L,XL-150mm) |
| Speeds: | 12 speed |
| Engine: | PANASONIC GX ULTIMATE / 250W / 95Nm |
| Battery: | BMZ V10 820Wh / 36V / 22,8Ah |
| Rok: | 2025 |
| Head Tube Angle: | 64.5 |
| Seat Tube Angle: | 74 |
| Horizontal Top Tube: | 653 |
| Seat Tube Length: | 490 |
| Chainstay Length: | 480 |
| Head Tube Length: | 140 |
| BBDrop: | -25 |
| Fork Length: | 575 |
| Fork Offset: | 44 |
| Reach: | 500 |
| Front Center: | 848 |
| Stack Height: | 651 |
| Barva: | černá / matná černá |
| Wheelbase: | 1327 |
| Položka byla vyprodána… | |
Diskuze
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.



